• (Android) Farm City: Farming \u0026 City Building kodē bezgalīgus žetonus

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Farm City: Farming \u0026 City Building ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Farm City: Farming \u0026 City Building IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodē bezgalīgus žetonus ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Farm City: Farming \u0026 City Building 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Man patika spēlēt šo spēli, bet diemžēl nav notikumu, ko spēlēt, lai nopelnītu monētas. kļūst garlaicīgi

    Farm City: Farming & City Building Įprastos temos fqct

    Ja tikai jūs varat tālināt savu pilsētu un redzēt to tālu. Un arī apmeklējiet savus kaimiņus, vienkārši tālinot to un veiciet ieguldījumu šajā pilsētā, kas spēli padarīs aizraujošāku. Es vēlos ieteikt izstrādātājam piešķirt kredītus vai monētu atdevi vai varbūt uzdevumu ēkai, kuru mēs veidojam, lai mēs varētu strauji augt un padarīt mūsu spēli neticamāku un reālistiskāku pasaulei šobrīd.

    Es divas reizes nopirku jūsu 50 dolāru naudu spēlē, bet tas neatspoguļojās spēlē. Es neesmu saņēmis atmaksu. Tāda naudas izšķiešana. Lūdzu, dariet kaut ko.

    Slikta pieredze saistībā ar savienojumu ar sociālo platformu. Nepieslēdzās pretīgi

    Ļoti lēni..video par papildu naudu vai lai paātrinātu laiku gandrīz nekad nedarbojas, un vissliktākais skaņa NEIZslēdzas..smh

    Es nopietni izbaudīju šo spēli, līdz tā beidzās 30. līmenī, ko es tiku cauri nedēļas laikā. Otra satraucošā daļa ir pārmērīgais laiks, kas nepieciešams, lai vispirms izaudzētu labību un pēc tam ražotu produktus, un tas mēdz sagrozīt spēles gaitu, uz visiem laikiem apstājoties un sākot no jauna daudz vēlāk....

    Brīvais laiks labākajai spēlei Man patīk šī spēle

    Šī spēle ir kā pilsēta, bet labāka, jo spēlēšanai netiek izmantoti dati. Patīk


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :